> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Öppnaförskolan

Kommentarer (0)

2010-02-04 @ 00:31:08


Hej hej!

Idag så åkte jag och mamma och Isolde (så klart) till öppnaförskolan. Vi målade våra avtryck och så ska jag börja i en kerami kurs med andra mammor =) Den kommer så småningom att börja i mars sa dem.. jag längtar =D
Efter öppna förskolan så åkte jag och handlade lite mat och några saker till Richard och sedan så åkte vi upp till mina föräldrar och åt en jätte god middag med kaffebröd till efterrätt. Imorgon så ska jag göra en jätte grym tavla till Isolde som ska hänga i hennes nya rum =) Ska lägga upp bilder när den är klar .
Nu ska jag natta Isolde som FORTFARANDE går runt i sin gå stol helt pigg!
Bilder från idag :
Önska mig lycka till med att kunna natta Isolde när skottgubbarna skottar här utanför :(
God natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback