> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Paradise Hotel

Kommentarer (0)

2010-02-03 @ 00:14:24

Hej hej igen!

Idag så var jag  inne i stan och köpte underställ till Richard =) Passade på att köpa hem lite mys till paradise hotel också. Blev jätte glad att Jackie vann :D Okej visst hon har haft sex i tv o bla bla bla men hon förtjänade verkligen att vinna jag själv tycker att hon är skit grym och rolig tjej. Haha garvar jämt åt hennes kommentarer eller ansiktsuttryck.
Pratade med min syster och hon ska göra manikyr på Torsdag. Jag blev sugen på att också göra det . Det är så himla fint med långa naglar. Jag ska få 500kr av henne i födelsedagspresent så jag funderar på att göra det jag med =D Får se...
Ska tvätta bort mitt smink nu och äta lite och sedan försöka sova måste upp tidigt imorgon. Ska ju till öppna förskolan med mamma och Isolde. Ska försöka vara där klockan 10:30.
Så god natt mina vänner!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback