> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Refresh

Kommentarer (0)

2010-02-15 @ 11:29:47

Hej hej !

Det var ett tag sen nu som jag skrev. Eller det känns så iaf. Hur som helst så mår alla bra här i hemmet. Jag har avslutat min städning och ska snart mata Isolde med gröt. Igår så var vi uppe hos mina föräldrar och åt middag , och då väntade dem med en bebispulka och en helium ballong som satt fast i pulkan =) Gulligt va ? Jag och Isolde sitter och väntar nu på min bror som ska komma hit och så ska vi åka lite pulka med Isolde och sedan så ska vi gå och äta Sushi =) Så gott !
Lite bilder från veckan:
Man får inte gosa med henne alls för länge längre :(
Busfrö nr 1 !

I fredags så var Richard Ledig på dagen så vi åkte in till stan och kollade runt lite och sedan så åt vi på Lydias Restaurang. Taco buffe.. är inte så där jätte förtjust i att äta taco ute på en restaurang men oxfilén var slut för dagen så man hade ju inte så mycket att välja bland så det blev taco buffe =)



Richard och Isolde


Isolde och Jag <3


Lördag:

I lördags så var vi bara hemma. Vi hade besök från mina svärföräldrar . Jag lagade Kyckling (Indisk inspirerad) med ris och sallad till. Marie hade med sig en liten hjärtformad matta till Isoldes rum och vin och en chokladask =) Så gulligt ! Tack =)
Sedan på kvällen så hade vi en myskväll och då fick Isolde smaka på mammas godis :

Nu ska jag mata min Prinsessa som sitter och väntar på mig i sin gåstol och sin ballong =) haha .
Kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback