> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Semladag

Kommentarer (2)

2010-02-17 @ 00:13:20

Hej hej igen!

Nu har äntligen min lilla sovtuta somnat =) Känns väldigt skönt faktist för min rygg värker av hur hon vill bli vaggad varje natt! Ska köpa en värme dyna till mina axlar när lönen kommer. Jag var ute i snön med Isolde förut och vi tog en promenad runt hela området och busade lite =) :

Vi var också och handlade mat idag och tog en lång promenad hemåt =)
Imorgon så ska vi ut och åka pulka igen med min bror och mamma då får ni lite mer fina bilder <3
Jag försöker alltid att göra något slags "aktivitet" med Isolde varje dag. Det spelar ingen roll vad man gör det kan vara som att åka och handla till affären till att gå till öppnaförskolan osv. Det är viktigt att barn kommer ut och får frisk luft. Jag märker hur bra Isolde mår och att hon inte är en arg eller frustrerad bebis. Läste mycket psykologi böcker om bebisar när jag var gravid och då stod det alltid att "lugna" och "harmoniska" bebisar/barn blir dem genom att man går ut på promenader varje dag så att dem får frisk luft och får träffa nya människor osv. Det låter ju ganska vettigt alla blir ju "dumma i huvudet" när man bara sitter hemma.
En bild tagen när Isolde åt kvällsmat idag efter att vi hade varit ute och lekt :
Tråkigt att öppna förskolan är stängd hela veckan .. Pratade med en tjej här om dagen och hon sa att Lek och Bus landet har en bebis hörna typ så jag ska kolla om hon kanske vill dit denna veckan med sin söta Olivia så Isolde får träffa henne igen =) Jag och Richard hade även tänkt oss att gå på bio till helgen och gå på någon restaurang kanske? Jag längtar iaf jätte mycket. =)
Aja nu ska jag varva ner och lägga mig på soffan !
Sov Gott Alla!

Kommentarer

Postat av: Tamara

Aww =) Läste din blogg o så skrev du om lek o buslandet =D Vi kan ju kanske dra på fredag om du inte har planer då =)

2010-02-17 @ 21:47:19
URL: http://vasc0.blogg.se/

Postat av: Camilla

Ja det skulle bli jätte kul =) Vi ses på Fredag =) Kramar på er

2010-02-17 @ 22:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback