> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Skoj dag

Kommentarer (0)

2010-02-08 @ 20:45:07

Hej hej!

Idag så har vi varit på rim och rams på biblioteket med farmor Marie. Isolde va lite tjurig under sångstunden eftersom vi fick väcka henne .. hon ville sova min lilla sov tuta. Men sen så blev hon glad igen och så hälsade hon på en pojke som heter Rasmus och en flicka som hette Hanna =)
Jag köpte två trä pusslar till Isolde den ena är en pussel med hela alfabetet. Här ska det läras tidigt :P Haha
Sedan så möte vi upp Richard och så handlade vi lite och köpte med oss Pizza hem .
Imorgon så ska vi med min mor gå till öppnaförskolan för att hämta våra fina tavlor och för att göra nya =)
Vi ska även försöka äta gemensam lunch med alla andra mammor och anhöriga.
Åh idag så har Marie hjälpt mig med att städa här hemma också . Tack tack! Det ser så fint ut men imorgon så ska jag sätta upp gardinstångar osv.
Nu ska jag vila mig lite och varva ner .
Ha det bra alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback