> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Slut för idag hoppas jag

Kommentarer (1)

2010-02-18 @ 20:48:32

Hej hej!

Isolde har somnat för idag och ligger i sitt rum och sover nu min lilla prinsessa! Jag har lagat rostbiff med potatisgratäng och pepparsås med champinjoner i. Så nu sitter jag här i soffan och väntar på att Richard ska komma hem från jobbet. Blir så himla sur nu alltså ! Dem jävla idioterna som bor ovanför oss går som jävla kossor! Vet inte vad fan dem sysslar med men dem för en massa oväsen och nu har Isolde vaknat igen :( Precis när jag hade tänkt att varva ner! Buuu för störiga grannar! Att man inte kan visa lite hänsyn till andra människor. Vänta bara era jävlar ska låta Isolde gråta en massa så får vi se om ni kommer fortsätta med era oväsen som ni för varje kväll! hahahah skojar så klart..
Bilder från idag:
Snor mammas halsband :(
Isolde och Richard innan han skulle ta på sig för att gå till jobbet <3
Isolde vägrar att ta på sig båda sina sockor. Haha hon är så tokig! Hon drar alltid bort den ena. 

Jag har dukat fram nu och allt är klart . Tror att Isolde somnade om . Hon brukar vakna direkt då det är för högt ljud. Ska duka fram godiset som jag och Isolde var och köpte förut. Vi tog en promenad till kärra centrum men sen så tog vi bussen hem det började snöa jätte mycket. Sen så satt vi i hennes rum och kollade ut genom fönstret när det snöade , det tyckte hon att det var jätte kul.
Imorgon ska jag till Lek och Bus landet med Tamara och hennes söta prinsessa som heter Olivia =) Kul !
Richard är ledig imorgon på kvällen så vi ska nog oxå hitta på något skoj sen när jag kommer hem efter att ha varit på lek och bus landet. Kanske går på restaurang ? =) Det skulle vart mysigt iaf.
Ha en god fortsättning alla!

Kommentarer

Postat av: djanda

nawh vad gullig :)

2010-02-18 @ 21:06:44
URL: http://djjandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback