> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

SNÖDAG!!!

Kommentarer (0)

2010-02-16 @ 13:08:26

Hej hej!

God dag på er alla söta läsare! Haha..
Jag sitter här med en kopp té och en macka och kollar ut genom fönstret. Herregud när ska det sluta snöa ? Blir riktigt avundsjuk på alla som är utomlands på någon solig semester. Jag älskar snö men detta året har det varit FÖR mycket snö. Snön får gärna smälta bort och solen får hemskt gärna kika fram !
Hur som helst så är jag klar med min städning =) Duktig va ? Har även matat Isolde med pasta och grönsaker och lite kött. Juste Isolde har lärt sig att klappa händerna =) Så himla sött och duktig min lilla stjärna är va ? Fast så tycker ju så klart alla mammor, men men i mina ögon är hon vackrast, geni och sötast haha.
Nu ska jag och Isolde försöka göra det bästa av snö situationen så vi ska ut i snön och busa med hennes pulka =)
Vi ska först laga lite lunch till Richard han börjar 16:00 idag.
Ha det bra alla fina!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback