> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Stan dag

Kommentarer (0)

2010-02-24 @ 21:27:31

Hej hej!

Idag mår jag underbart och Isolde med ;) Vi var inne i stan med min syster och så åt vi på yammi eller vad den heter. Japansk mat <3 Jag tog nr 2 haha kan varken uttala eller skriva deras namn på rätterna. Iallafall så smakade det så himla underbart. Och så stod dem och kollade på Isolde hela tiden och så sa dem att hon hade så vackra ögon och så STORA! Hahaha asiater tycker ju att det är jätte fint med stora ögon. Personalen var hur gulliga som helst iaf!
Juste idag har jag tagit in piercingen på min läpp. Trodde den hade växt igen men det hade den tydligen inte..
Ska inte ha den regelbundet men ibland är det ju kul. Nu när jag är mamma så kanske det inte är så bra med piercingar kan folk tycka. Men jag är ju ingen vanlig mamma. Jag är en COOL mamma hahaha nä skojar.
Bilder från idag:
Dagens shopping
Från bikbok
Och så köpte jag ett par hjärt örhänge med strass på jätte söta!
Och så en ny jätte liten kula till min piercing stav.
Nu har jag dukat fram mys och Richard kom precis hem nu. Så jag ska natta min bebis nu och mysa framför tvn.
Hittade mini Oreo Richards favorit kex. Han blev JÄTTE GLAD! =)
Kolla vad man fick på köpet när man köpte en Coca-cola
Sött va ? Som förr i tiden .
Köpte 4 smothies till Isolde. Ica här i kärra har ÄNTLIGEN tagit in dem har faktist tjatat på att dem borde ta in dem. Gissa om min tjockis blev glad när hon fick en ?
Aja nu måste jag kila iväg.
Hörs sen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback