> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Tänder är på G

Kommentarer (0)

2010-02-18 @ 18:17:45

Herregud! Det känns som om min lilla flicka är en liten apa! Haha asså hon liksom kan krypa jätte snabbt nu och försöker sig ta sig upp vart hon än är! Hon är jätte snabb.. hon ser så liten ut men hon får tag på ALLT! Jag måste vara på min vakt HELA tiden ! Allt hon får tag på stoppar hon i munnen! När vi är uppe hos mina föräldrar så slår hon stackars Frej! Han är rädd för henne och undviker alltid henne men hon jagar honom ! stackarn :(
Frej på bilden =)
Jag älskar att ta bilder så jag har hundra tals bilder på min dator. Jag hittade en jätte söt på Isolde när hon var 5månader =)

Hängandes från taket


Isolde har förstört min fina peace halsband idag :(
Har bild på henne när hon snodde den :( Ska visa senare!
Isolde har krypt iväg till hallen nu och gömt sig den lilla rakaren!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback