> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Tisdag

Kommentarer (1)

2010-02-09 @ 20:59:21

Hej hej!

Idag så har jag varit inne i stan med Isolde och mamma. Jag hittade en jätte fin jacka till isolde med päls på luvan. Ska lägga in bild imorgon. Sedan så åt vi på Slim Food ÄLSKAR deras sushi och sallader! Jag åt en rostbiffsallad också hade jag en jordgubb/Banan smoothie till . Åh nu så plingade våran tvättmaskin.. Måste gå och vika kläder nu. Isolde har somnat för idag och jag har tagit fram mys till mig och Richard så hade jag tänkt att tända lite levande ljus. Det är alltid viktigt att göra det när det är kallt och mörkt ute annars blir man deppig :P haha.
Imorgon så kommer min syster på besök =) Det var ett tag sen nu . Hade tänkt laga rostbiff med potatisgratäng kanske.. hm får se =)
Nu så ska jag tända ljus och vika tvätt :(
Ha det bra alla!

Kommentarer

Postat av: Li

Mysig bild (=

2010-02-10 @ 19:04:11
URL: http://takemyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback