> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Tröttis !

Kommentarer (0)

2010-02-23 @ 19:08:46

Hej hej!
Nu ligger lilla Isolde äntligen och sover! Jag behöver verkligen lite vila nu. Isolde har varit igång hela dagen idag haha. Har lite bilder som jag tog förut när vi lekte :
Ursäkta har ingen smink idag! haha
Jag kan faktist stå själv!
Så duktig min lilla flicka! <3
Idag har jag bara varit hemma och tagit det JÄTTE lugnt. Har en jobbig hosta och världens huvudvärk! Jag hoppas verkligen inte att jag blir förkyld :( Ska ju åka in till stan imorgon och handla ju!
Juste jag beställde ett par skor idag och två ljuslyktor som man hänger vid fönstret =) Det blev dessa saker :
Fina va? =) Jag beställde dem från Haléns. Kängorna finns i Beige också dem var hur snygga som helst men svart passar ju mer till allt. Så jag beställde dem i svart. Men dem i beige är jag förälskade i verkligen!
Jag kommer få dem i början av mars stog det.. tråkigt.. jag vill ha dem nu ! Men men..
Isoldes dopklänning är beställd också men ingen får se den förrens dopet =)
Hittade min bröllopsklänning också!!
Fin va ? Också en snygg tiara med slöja till ;)
Och nej vi ska inte gifta oss än haha. Där blev ni lite små lurade va? Men jag älskar ju kläder så nu vet ni iaf hur min bröllopsklänning kommer se ut i framtiden ;)
Aja mina kära vänner nu ska jag vila och försöka sova en halvtimma eller en timma !
Ha det bra

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback