> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Tv

Kommentarer (1)

2010-02-26 @ 00:20:31

Hej hej igen !

Nu är Richard och jobbar igen :( Tråkigt för mig. Hur som helst så har vi öppnat ett sparkonto så att vi kan resa till Thailand i Oktober eller November.. Gud vad kul det skulle bli! Skulle vara underbart att vara i solen i 2 veckor! Längtar verkligen så hemskt mycket! Richard vill ha en tv i vårt rum och det tycker jag att det låter som en bra idé eftersom jag inte kan sova utan tvn :P Har kollat på El giganten och så hittade jag denna :
Richard vill ha den svarta för det är en 32 "
Men jag vill ha den här röda =) Tyckte den var jätte söt och tuff. Den skulle passa perfekt till våra svarta tapeter! Men den här är 22" tummare och det är ju klart att Richard inte vill ha den :( OCH den har inbyggd Dvd hur bra som helst ju ?!:S
Tror inte det blir en Thailand resa om vi köper för mycket prylar men efter tvn så kan man ju börja spara. Hoppas jag iallafall haha =)

Nu ska jag sova, Sov gott alla!

Kommentarer

Postat av: Malin

Vad kul! :) Hoppas du gillar det lika mycket som jag gör.

2010-02-26 @ 00:37:27
URL: http://getiton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback