> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Underbara Söndag ! =)

Kommentarer (0)

2010-02-21 @ 21:11:25

Hej hej!

Här sitter jag mätt och belåten! Var ute på en promenad förut med hela min lilla familj. Marie och Bosse var här idag också under dagen . Och då hade dem med sig en kasse med mat. Gud så snällt och omtänksamt! Tack <3
Idag lagade Richard mat för en gångs skull :P Haha det blev iaf en jätte god pasta .. pasta a la Ricky =) haha.
Känns väldigt tråkigt att inte kunna göra någonting. Jag verkligen HATAR att bara sitta hemma! Usch..
Detta hemska ovädret alltså !!
Men men jag har iaf lite på mitt Schema haha .
Måndag: Åka upp till mina föräldrar. Sedan tandläkare!
Tisdag: Kanske gå till öppnaförskolan ? Och sedan träffa Marie.
Onsdag: Åka till stan och handla en massa :P haha Ska in till stan med min syster.
Torsdag: Ska vara med en gammal tjejkompis som heter Samira
Fredag: Vara med Richard (Ska tvinga han att ta ledigt)! <3

Bilder från idag :


Har försökt att lägga in alla bilder men det går ej för tillfället... skumt är det så för er också?
Ni får nöja er med en så länge så lägger jag upp dem lite senare!

Ha det bra alla fina !




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback