> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

2010

Kommentarer (0)

2010-01-01 @ 19:09:19

Hej hej !

Vi firade vår nyår uppe hos mina föräldrar där var Richards föräldrar också så klart och vi åt en jätte god middag som mamma snodde mitt recept som vanligt :P
Det blev kycklingfilér fylda med mozarella ost och basilika med bacon runt omkring filen. Till detta hade vi potatis klyftor och brysselkål och så en sås gjord av mig av kycklingens sky plus lite mozarella ost och brie ost i (hade tyvärr inte mögelost)... Det smakade fantastiskt iaf ! =)
Till efterrätt så blev det mammas goa anannaspaj ! Gud vad gott ! Och en massa godis och choklad så klart ;)
Nyårsafton började lite dåligt tyvärr men lite bråk mellan mig och Richard men sedan blev vi vänner som vanligt och firade på =) Här är lite bilder från igår:
Nu har jag städat iaf och bäddat ner Isolde som kommer säkert vakna vid 21 tiden. Väntar på att Richard ska komma hem med en familjepizza och lite godis och sånt gott =) Myskväll varje fredag ju! Och som tur är så är Richard ledig fram tills Måndag <3
Imorgon så ska vi förhoppningsvis köpa ett till kontroll till Xboxen så jag också får vara med :P
Nu har jag inget mer att berätta förutom att önska er alla ett gott nytt år!
Mitt nyårslöfte blev att jag måste tänka mer på mitt humör :P Jag vet kan vara en riktig surkärring ibland men det är bra att ha det som ett nyårslöfte.. får se hur länge det håller sig haha . Hoppas att era nyårslöfte blev att sluta röka! Rökning dödar !! haha skojar bara
Ha det bra alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback