> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Avatar

Kommentarer (0)

2010-01-06 @ 03:14:18

Tja!

Vad har jag att berätta ? Hmm.. Jag och Richard var på bio i söndags =) Vi kollade på Avatar 3D.. BÄSTA FILMEN JAG HAR SÄTT PÅ LÄNGE!
Den får 5 av 5 av lilla mig. Sedan så åkte vi hem till mina föräldrar för att hämta Isolde där fick jag hummer och en massa andra skaldjur JÄTTE GOTT! Älskar allt från havet med en massa citron! Mums
Sedan tog vi farväl av min kusin och hans familj då dem åkte hem till Spanien. Jag har tänkt väldigt mycket på att jag vill resa iår. Jag har inte rest på nog 3år nu och det suger! HELST så skulle jag vilja åka till Thailand men jag skulle vilja åka till Turkiet också har aldrig varit där men Richard är inte så förtjust i Turkiet. Hmm får se om det blir någon resa överhuvudtaget. Imorgon är min älskling ledig så vi ska hitta på nått trevligt och laga en god middag sen på kvällen och ha en riktig mysig kväll! =)
Idag så åt Isolde nästan en hel burk av blåbärs yoghurt ! Min lilla tjockis är allt duktig på att äta och det tackar jag för. Hon åt lite majskrokar också medans jag åt chips (hon vill smaka på allt som jag äter). Jag känner att hon har blivit jätte rörlig och är med så mycket nu. Om jag försvinner i en minut så börjar hon lixom kolla runt och börjar gråta efter mig.. det är jätte sött att se älskar henne så himla mycket! Det är tack vare henne mina dagar ser ut som någon slags solsemester istället för att se allt det gråa där ut. My little sunshine!<3
Nu ska jag kolla på Desperate Housewives och försöka somna!
God natt alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback