> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Fynd

Kommentarer (0)

2010-01-16 @ 11:36:54

Hej hej !

God morgon ! Vaknade precis av min lilla sångfågel. Jag matade henne och nu ligger hon och leker brevid mig =) Igår så var vi på öppna förskolan för första gången och hon fick en liten kompis som heter Albin jätte söt pojke. Isolde älskade verkligen att vara där så jag ska försöka ta med henne dit 2ggr i veckan . Jag var där med Isoldes farmor och sedan så åkte vi och fikade i Liba och sen så fick Isolde två pyjamas av henne ..Snällt va?
Efter att jag hade varit med Marie så åkte jag upp till mamma och pappa där jag lämnade Isolde och åkte och handlade med pappa. Jag hittade två munktröjor till Isolde för 69kr ! REA överallt nu förtiden .
Om 11 dagar blir jag 21år hihi =D Jag vet inte riktigt vad jag önskar mig. Tror det blir pengar eller presentkort.
Jag har även varit på Restaurang med mamma. Det blev biff house som jag kallar det för :P
Lägger upp lite bilder mer bilder senare.
Nu är det äntligen Lördag =) Min älskling är ledig av en hel veckans hårt arbete. Hmm undrar vad man kan hitta på idag. Orkar inte direkt åka till Bion men kanske imorgon? Vill kolla på "sin nombre" och "snabba cash" får se vilken det blir =) Nu ska jag klä på mig och gå upp och äta frukost.
Ha det så bra så länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback