> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Glödlampa

Kommentarer (0)

2010-01-09 @ 02:37:07

Tja !


Idag har jag inte gjort så mycket förutom att städa, tvättat och handlat :P Igår så sov min bror över så vi satt och spelade x-box fram till klockan 3:00 på morgonen! Jag är väldigt trött men kan inte sova =/ Ska vänta tills Richard kommer hem det blir runt 3 tiden =) Jag har tänkt på att när Isolde sover så har jag ingen ting att göra typ. Så jag tänkte börja göra egna smycken ! Kommer beställa material i slutet av denna månaden tror jag. Juste jag fyller år snart också =) Om 18 dagar är jag 21år . Börjar kännas lite gammal .. haha
Hur som helst så tänkte jag börja med att bara göra egna armband sen så kanske jag går över till halsband och örhänge . Kommer att sätta in bilder när jag har börjat med detta och några kommer jag nog sälja om någon vill köpa så klart haha :P
Ha det bra ska återgå till x-box!
Sov gott

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback