> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Hihi =)

Kommentarer (2)

2010-01-30 @ 03:23:50

Hej hej !

Idag så har jag varit på jobb intervjun och det gick bra =) Dem skulle ringa mig ifall någon blev sjuk osv och det passar ju perfekt att ha ett sådant jobb nu när jag fortfarande är mammaledig och inte kan jobba så mycket för min lilla prinsessa behöver mig ju.
Sedan så åkte jag och Isolde in till stan vi köpte lite "fredags mys" och så tog vi ut lite pengar som vi har lyckats spara ihop till Isoldes rum WOHO! Så imorgon kommer bygg "pojkarna" haha och ska kolla vart rummet ska vara och hur mycket allt ska gå på... HÅLL TUMMARNA för mig ... har inte råd att pissa ut hur mycket pengar som helst!!
Idag hade mamma anordnat en liten födelsedagsmiddag till mig =) Av mamma och pappa så fick jag en Orkidé och en kuver med pengar i =D=D haha
Och av min syster så fick jag pengar :D:D haha
Och av min lillebror så fick jag en almanacka =)
Av min underbara sambo så fick jag kläder och en JÄTTE FIN guldring =) Lägger upp bilder imorgon ;) Men här är ringen jag fick iaf (lånad bild från guldfyndet.se)
Jag är jätte glad över min fina ring ! =) En camilla ring helt enkelt ;)
Ska åka och köpa gardiner till köket imorgon . Har redan sätt och valt ut dem måste bara hämta dem =)
Åååh vad jag längtar tills Isoldes rum blir klar .. kommer vara hur glad som helst .. längtar tills jag kan börja dekorera den och åka och handla barnmöbler med hennes namn på! =)
Min bloggs utseende är under construction så tro inte att den kommer se ut så här . Idag kom ett presentkort från gratisbio.se också.(Heter Caaaamilla där så kan ni ge mig lite poäng om någon blir medlem ;))
Aya ska vänta tills min älskling kommer hem om typ en halvtimma =/



Sov gott alla!

Kommentarer

Postat av: Carlo

Och vem fixade din blogg? :)

2010-01-30 @ 09:51:36
URL: http://lecafeducarlo.blogg.se/

Postat av: Anonym



2010-01-31 @ 22:50:35
URL: http://shooho.blogg.ws

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback