> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Öppnaförskolan

Kommentarer (0)

2010-01-20 @ 19:22:27

Hej hej !

Idag så gick jag upp "tidigt" vid 10-tiden och så möte jag mamma och så stack vi till öppnaförskolan med Isolde. Det var jätte kul! Vi gjorde massa med hand/fotavtryck. Det tar en vecka innan man kan börja måla dem :( Lång tid men nu har jag iaf några lyckade avtryckningar. Sedan så åt vi lunch och så gick vi hem till min syster .. hon är nämligen sjuk så, krya på dej !
Här är lite bilder från idag =)
Isolde lärde känna en ny liten bebis. En jätte söt Lovisa! Hon var fyra månader och Isolde försökte peta i hennes ögon så jag fick ta bort henne sen :( Hur som helst så hade jag jätte kul i öppna förskolan idag =) Och Isolde verkar att ÄLSKA att vara där. Hon är så söt och är så nyfiken på alla andra barnen, jätte kul att se.
Gårdagen

Igår så tog jag bussen in till stan med Isolde och köpte lite underdelar. Jag hittade även en jätte kul leksak till henne på BR =) Sedan så köpte jag med mig mat från Slim Food =) Så himla gott och fräsh mat! Det blev en rostbiff sallad med en jordgubb/bannan smoothie till. Jag råkade även handla godis för 125kr!! Hahaha jag vet inte riktigt hur det gick till men när jag såg att hon slog in 125kr bara på godis påsen så ville ja bara dö :P Trodde det skulle bli max 70kr men nää 125kr blev det haha.
Isoldes nya underdelar =) Från Lindex (Ursäkta dem dåliga bilderna men dem är tagna med min mobil)
Min goa sallad =)
Isolde busar
Det var allt som jag hade att berätta =) Nu ska jag gå och väcka min lilla sovtuta för att byta till pyjamas och för att mata henne =)
Ha det bra alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback