> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Sammanfattning om år2009

Kommentarer (0)

2010-01-05 @ 19:41:32

- Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?

Jag födde mitt och Richards gemensamma barn :P

- Höll du några av dina nyårslöften?

Hade ingen nyårslöfte ..

Blev någon av dina vänner förälder i år?

Inte vad jag kan komma på .

- Dog någon som stod dig nära?
Nej, vilket är oerhört skönt.

- Vilka länder besökte du?
Inga :(

- Är det något du saknat år 2009 som du vill ha 2010?
Jag vill resa iår!!

- Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Det finns massa datum!

- Vad var din största framgång 2009?

Att få min dotter och att få denna underbara fina bostadsrätten som vi bor i =)

- Största misstagen?

Dom är inte värda att nämna ;)

- Har du varit sjuk eller skadat dig?
År 2009 beståd av många sjukhusbesök :P

- Bästa köpet?
Bumbo stol till Isolde, pälsjacka och x-box 360

- Vad spenderade du mest pengar på?
Mat ?!

- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att få se min dotter för första gången ! Det går inte att beskriva den känslan.

- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2009?
Svennebannnnnan!

- Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit någon bild på mig när jag hade stor mage ? :(

- Vad önskar du att du gjort mindre?
Surat

- Blev du kär i år?
JA!

- Favoritprogram på tv?
Paradise Hotel

- Bästa boken du läste i år?
Har inte läst någon bok förutom bebisar böcker osv :$
- Största musikaliska upptäckten?
Ingen faktist.. tycker musiken har blivit så kass nu förtiden.

- Något du önskade dig och fick?
Den fina mobilen som jag bär på varje dag =)
- Något du önskade dig men inte fick?

- Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Åt middag och var gravid haha

- Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Massa det skulle nog ta en hel bok att skriva om det

- Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Lite slarvigt så där

- Vad fick dig att må bra?
Familjen!!

- De bästa nya människorna du träffade?
Isolde <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback