> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

So Happy !

Kommentarer (0)

2010-01-31 @ 18:07:07

Hej hej!

Just nu väntar jag bara på att Richard ska komma hem med våra pizzor och mys! =)
Isolde kryper runt här i vardagsrumet och biter i allt som hon får tag på .. Mitt lilla hjärta!<3
Idag så kom Marie och Bosse förbi (Richards föräldrar) och hade med sig massa med presenter till mig. Jag fick en jätte fin överraskning som stod utanför min dörr!! SÅ HIMLA GULLIGT OCH OMTÄNKSAMT!
När jag öppnade dörren så stod ett badkar utanför och frös och väntade på att få komma in =D (Vi hade bara dusch innan). Åååh jag är så glad =D Nu kan vi bada och ha mysigt. Jag är så himla glad fick även en vin, pengar, diadem och världens sötaste strumpor som jag och min svärmor hade sätt ! =)
Detta fick jag av Richard:
Den svarta kavajen fick jag av mamma =)
En svart fin spetsbody passar perfekt under den svarta kjolen =)
I denna så stod det : Du är min solsken älskar dig ! Världens gulligaste text och kort =)
Min fina ring :D:D:D
Jag kände mig så himla bortskämd!:$ Älskade alla mina presenter och tack för att ni bryr er om mig och för att ni finns! =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback