> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Torsdag

Kommentarer (2)

2010-01-28 @ 13:12:05

Hejsan!

Ska på ett jobb intervju imorgon WOHO! =) Hoppas jag får den då är det 5min till jobbet och så kan jag vara med min dotter på lunchen . SNÄLLA håll tummarna för mig nu alla snälla!!!
Nu är både jag och Isolde friska =) Men vi ska ta det lugnt idag och bara vara hemma för att inte riskera att febern eller något kommer tillbax =) Jag och den sötnosen har lekt hela morgonen och städat. Sedan så kom farmor förbi en stund. Deras hund Pero har tyvärr avlidit och dem hade den i nästan 15år så det är en stor sorg för alla. Jag själv blev ledsen så klart eftersom jag bodde med dem och jag vet hur mycket dem älskade sin hund.. Jag hoppas att du är i en bättre plats och att du vilar i fred Pero!Världens mest älskade hund<3
Det gör ont att se hur ledsna Richard och min svärmor är. Jag vet inte heller vad jag kan göra eller vad jag ska säga? Jag kan ju inte göra något för att få er att må bättre :(

Kommentarer

Postat av: tami

Grattis till intervjun =) Va e de för jobb =D

Btw grattis i efterskott!! Kram tamara

2010-01-29 @ 23:12:25
URL: http://vasc0.blogg.se/

Postat av: Camilla

Tack så mycket ! =)

Det ligger här i kärra 5 min från oss. Det är som kock inne i köket på ett ålderdomshem. Kram

2010-01-30 @ 03:26:00
URL: http://shooho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback