> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Veckorevy

Kommentarer (0)

2010-01-26 @ 14:24:24

Hej hej !

Nu är jag frisk igen men min lilla Isolde är förkyld och har lite feber :( Idag blir hon 8månader.. Grattis grattis min prinsessa mamma älskar dig mest i hela världen!<3
I fredags så var jag och min svärmor inne i stan med Isolde =) VI tog en liten fika på saluhallen där vi åt en kebabrulle. Det var jätte mysigt och kul. Här är lite kläder som både jag och farmor köpte till Isolde :
Hittade den vita porslinhanden i bostadslagret tror jag att affären hette. Har alltid velat ha en sådan så att jag kan hänga upp mina halsband =)
Vi var och åt middag hos Richards föräldrar i Söndags och då bjöds det på kyckling med ris och en jätte god sås till!
Imorgon så blir jag 21år vi skulle fira med att gå ut och äta på någon fin restaurang och sedan gå på bio men vi får flytta fram det tills på helgen då Isolde kanske är frisk . Får åka och handla lite på Ica så att vi har en mysig hemma dag imorgon med våran lilla sjukling<3
Har inte så mycket mer att berätta förutom att jag har tagit hand om Isolde har mosat lite frukt åt henne men det ville hon ABSOLUT INTE HA! Sedan så pressade jag en apelsin och gav henne det i hennes nappflaska och det tyckte hon var jätte gott. Måste handla lite baby smoothie eftersom Isolde vägrar att dricka vatten.
Men men vi hörs! Ska fixa Richards "lunch" nu ..
Ha det bra alla !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback