> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Domingo 7

Kommentarer (0)

2010-07-25 @ 16:23:25

Hej hej !

Vilken regnig dag vi har idag .. tycker att det är ganska mysigt ! =) Då får man inga skuldkänslor för att man sitter hemma hela dagen :P Richard och Isolde var på en promenad förut och då köpte dem med sig världens största pizza!
Vi lär ha pizza i en vecka nu :P Nä men han tog typ en panpizza som var i familjeformat .. mega stor var den iaf.
Vi har chips, cola, godis för att mysa hela kvällen och kolla ut genom fönstret när det regnar :P
Isolde har blivit jätte mammig och mysig nu . Åh älskar så som hon är nu är jätte kär i henne =) När hon har tråkigt då drar hon i mig och gömmer sig så att jag ska leka titt ut med henne. När jag diskar och har på mig kjol då gömmer hon sig under min kjol och tycker att det är jätte kul haha hon är jätte söt och gullig !!
Dagens bilder:


Min lilla älskling

Busfia



Gillar och slänga sig på mammas täcke =)


Jag kollade in min odling idag och det är en massa med cocktail tomater som är på väg =) Hur mycket dill, jordgubbar, sallad och salladslök som är snart klara . Jag har inte köpt sallad sen 1-2månader skulle jag nog tro .
Ska göra om detta nästa år fast då ska jag plantera olika örter osv =) Bra att ha och det är sånt som jag alltid brukar glömma av att handla hem.
Aja mina underbara skatter nu ska jag ta och försöka sova en timma medans Isolde sover middag har lite ont i huvudet =/ Juste min mob är batteridöd så ni kan nå mig på Rickys mob =)
Ha en underbar dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback