> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Friday

Kommentarer (0)

2010-07-23 @ 11:22:33

Hej hej mina gotte grisar!

Har precis ätit frukost både jag och min lilla flicka. Hon fick gröt med färska blåbär till och en halv macka =)
Jag har redan hunnit fixa henne så nu är det bara jag kvar och så ska jag försöka få upp Richard ur sängen !!
Den sovtutan alltså! Och han jobbar inte ens natt längre hmm ?!
Aja hur som helst så ska vi in till stan jag la undan en jätte fin skjorta och ett par badbrallor till Ricky från TopShop så vi ska dit och se ifall han gillar dem och så ska vi köpa dem om dem blir godkända av herren :P haha
Jag själv är i stort behov av ett vanligt basic vit linne så det ska jag kolla om jag hittar någon billig på Hm .
Jag har betalat alla räkningar nu också och denna månaden så var det så mycket räkningar så det blev inte så där mycket pengar över så man känner sig små fattig..
Hatar att känna mig så här blir deppig ! haha men men Augusti månad kommer vara bättre iaf för då kommer jag få lön .. fick ingen lön denna månaden bara mamma pengar och hur långt kommer man med dem skitpengarna?
Nu på Tisdag så ska vi på ett viktigt möte också .. skriva på lite papper angående vår bostadsrätt så att den blir VÅR och så att den ej står på mina föräldrars namn .. det är något positivt iaf man känner sig små stolt så där =)
Dagens bild:





Aja mina kära vänner ska ta och se vad jag ska ha på mig idag =)

Ha en underbar dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback