> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Happy Happy Happy

Kommentarer (0)

2010-07-28 @ 10:11:01

Hej hej !

Gud vilken underbar väder !! =) Blir extra glad nu =)
Gav Isolde precis frukost och nu ligger hon och kollar på sommarlov haha min lilla älskling ! Hon fastnar framför tvn när hon tycker om något så sött.
Sedan så ska vi åka och träffa min syster och en som heter Emma som också har en liten plutt som heter Dominik kommer bli jätte kul. Vi ska på en jätte barnvänlig café som ligger vid vasa som har till och med en liten lekrum =) Bra va ? Det borde finns lite mer sådant tycker jag men men..
Igår så var vi och skrev på papper så nu är denna bostadsrätt VÅRAN känns helt underbart!!!
Är glad idag och kommer ingen låta förstöra det =) Woho ! haha
Nu på måndag börjar jag jobba igen känns jätte kul faktist. Jobbar med bara ungt folk så jag har alltid kul på jobbet vilket jag anser som jätte positivt. Richard har ju börjat få lite problem på sitt jobb =( Tycker jätte synd om han och blir faktiskt förbannad på att ingen gör något åt saken ?!
Aja jag bryr mig om dej älskling och jag hoppas verkligen att det blir bättre.. tråkigt när man blir illa behandlad!
Jag lämnar er nu för jag ska ta och äta frukost och duscha =)
Ha en underbar dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback