> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Hot hot hot hot hot

Kommentarer (0)

2010-07-21 @ 21:31:41

Hej hej mina kära vänner !

Härligt med värme va ? Har haft en underbar dag med min syster som kom över på middag. Sedan så kom mamma och Frej och så tog vi en lång promenad. Jag passade på att handla hem lite mat från ICA och nu har jag precis gett Isolde gröt och lite vindruvor så snart ska jag gå och lägga henne vid 22-tiden . Richard har kommit hem nu också och jag har glömt min mobil laddare på mitt jobb.. Kul att ha en död mobil här hemma.. att det alltid ska vara något :P
Igår så bjöd mina föräldrar mig på middag . Mamma hade gjort jätte goda lövbiff med couscous till och en massa sallad.. så himla gott ! Hon hade stekt arburguini vid sidan om också underbart var det ! =)
Sedan så tog vi som vanligt våra långpromenad där vi köpte en glass till Isolde, en hallon sorbe kula blev det =)
Bilder från igår :


Min lilla surpuppa =)

Mormor fick också smaka =)
Men jag fick inte smaka =(


Jag är så himla nervös ! Snart så kommer Isolde börja dagisen..
Hon har som tur allting =) Hon fick en jätte fin present av min mor igår. Det var ett par mummi regn stövlar som var helt fodrade innuti så dem verkar jätte varma och sköna (lägger in en bild på dem imorgon) . Hon har sina nya regnkläder också och sin vindskydds jacka. Det ända som vi måste köpa innan hon börjar är någon söt ryggsäck.. fast jag har redan spanat in en som jag vill köpa till henne får se om det blir den =)
Igår så var jag och Richard inne i stan också och kollade in vad som hände . Gothian började ju i Måndags men det fanns inget speciellt att se tyvärr. Men Isolde tyckte att det var kul att vara vaken så länge hon somnade vid 00-tiden igår haha .. busfia !
Aja nu ska jag vara social mot mina två älsklingar.
Ha det underbart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback