> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Jag ska måla hela himlen lilla Mamma !

Kommentarer (0)

2010-07-19 @ 20:51:06

Hej hej !

Här sitter jag i vardagsrummet och varvar ner =) Jag har haft mamma och Frej på besök . Vi drack en kopp te och tjötade en massa . Isolde följde efter frej hela tiden medans han försökte gömma sig för henne :P haha
Min flicka går enormt mycket nu och så ville hon prova sina skinn stövlar haha så söt hon är !
Jag har jobbat idag från 7-14:00 .. jätte skön pass måste jag säga ! Imorgon så jobbar jag från 7-15:30 och då ska jag stå i matsalen .. hehe min favo plats :P När jag kom hem från mitt jobb så sökte jag lite jobb måste ju ha ett jobb efter denna vikariaten om dem ej förlänger den .. något som jag verkligen hoppas på att dem gör !! Trivs jätte bra och det är så nära från vårt hem också. Jag jobbar med en jätte skön och rolig tjej som heter Sofia haha fan va hon är rolig alltså . Om vi jobbar ihop så är det bara garv attacker hela dagen lång haha .. det blir ju så himla skön arbets stämning och på samma gång så flyger tiden förbi när man har skoj =) Det jobbar jätte många ungdomar där så man har alltid skoj på jobbet .. plus i kanten ;)
Dagens bild:


Nybadad flicka som blev badad av sin mormor =)


Har funderat väldigt mycket och denna helgen eller nästa så skulle jag vilja åka till Borås djurpark så att Isolde får träffa en massa med djur. Hon ÄLSKAR verkligen djur och det skulle hon nog tycka att det var jätte skoj!
Får se hur det blir men det ska bli av iaf =) Snart fyller min älskade mamma år också =)
Den 13:e Augusti får se vad jag hittar på för något kul för dej min lilla mamma .
Älskar dig enormt och må du leva i tusen år ! <3
Aja mina kära vänner nu ska jag ta och surfa runt och sen är det dags att nanna kudde !
Ha en underbar kväll God natt !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback