> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Kvällsmys

Kommentarer (0)

2010-07-06 @ 20:55:13

Hej hej alla där ute =)

Min lilla prinsessa somnade precis så jag har tagit fram mys till mig och Richard han slutar klockan 21 idag =)
Skönt att Isolde somnade tidigt idag för jag måste ju upp klockan 6 imorgon för att jobba så jag vill lägga mig tidigt idag. Idag lagade jag en jätte god pasta rätt. Det var kött som jag hade strimlat och stekt så det blandade jag med grönsallad och pasta och så la jag i soltorkad tomatsås .. jätte gott verkligen !
Hoppas på att mina kläder ska komma imorgon också =( Aja det gäller att ha tålamod.
Jag , mamma, Isolde och Frej var på en kvällspromenad förut. Vi stannade till på en lekplats så att Isolde fick gunga och leka i sanden lite. Hon höll i Frejs koppel också medans hon satt i vagnen och det tyckte hon var hur kul som helst och bara garvade ihjäl sig den lilla busfrön !
Dagens bilder :


Haha jätte glada =) Mamma och Isolde <3

Min solstråle =) Alltid så glad min lilla älskling!



Jag =)

Jag och min Prinsessa ! <3



Leker i sandlådan =)



Mi Chiquitita eller Mi Golita


Snart är min Älskling hemma känns skönt för jag kommer äta upp godisen snart :P Är en godis monster !
Skulle ha åkt och tränat idag men jag orkade verkligen inte det .. Får ångest varenda gång det blir så här men så blev det iaf.. få ta det senare i veckan kanske på fredag då jag är ledig =)
Ha en underbar kväll med era nära och Kära !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback