> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Lite små shopping

Kommentarer (0)

2010-07-22 @ 21:40:57

Hej hej !

Kom precis hem från en lång dag inne i stan :P Sedan så tog vi en promenad och nu är jag hemma med min älskling Ricky och Isolde sover min lilla flicka =) Nu är jag ledig i 10dagar känns jävligt skönt ! Ursäkta mitt språk hehe.
Jag köpte en ryggsäck idag till Isolde som jag hade spanat in och så fick hon ett par rosa kitty sandaler och en leksakskamera =) Av mamma så fick hon en Kitty tunika med kitty leggings till .. jätte söta !!
Jag köpte massa med små kitty tofsar till Isolde också haha hon såg jätte söt i en liten tofs mitt på huvudet =)
Jag har laddare igen till min mobil vilket känns skönt eftersom vårt hemnummer är kopplad till min mobil.
Vi åt på restaurang idag också mamma bjöd mig Tack så mycket min kära lilla mamma <3
Vi åt en jätte god rätt som var av kyckling med någon slags youghurtsås till och så grönsaker och sallad till =) Gott var det iaf och jätte trevligt !
Dagens bilder:


Av mormor =)


Hittade dessa fina bilder som jag hade glömt att lägga upp =)







Hoppas att det är fint väder imorgon vill hitta på något kul med Isolde =) Får se hur det blir .
Nu är jag ju ledig iförsig en massa dagar så då får jag passa på att göra en massa med min lilla flicka.
Aja mina kära vänner nu ska jag ta min marabou choklad och mina suragodis och lägga mig framför tvn och softa.
God natt och ha en underbar kväll !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback