> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Middag =)

Kommentarer (0)

2010-07-08 @ 21:08:01

Tja tja !

Idag har jag jobbat från 7-16:00 och är ledig imorgon WOHO! haha fast jag ska ju jobba hela helgen =/
Efter jobbet så handlade jag jätte snabbt i Ica för jag hade bjudit mina svärföräldrar över middag idag =) Bosse tog med sig en cykel till mig som han har grejat och lagat .. tack så hemskt mycket så på lördag och Söndag ska jag cykla till jobbet hade jag tänkt mig! =)
Jag och Marie lyckades betala kryssningen också det var lite svårt men vi lyckades . Längtar så mycket!!
Miami och Väst Indien här kommer vi :D haha
Min lilla prinsessa kan ju gå nu kan man ju säga . Hon kan ta hur många steg som helst nu .. så himla stolt över min lilla stjärna ! Fantastiskt att se sitt barn utvecklas och se hur mycket hon är med nu. Älskar min lilla flicka så mycket!
Kan redan se en bild på mig, Richard och Isolde på fina middagar på kvällarna när vi är på kryssningen.
Dagens bilder:


Farmor läser en saga för sin lilla Isolde <3

Farmor hade med sig en massa jordgubbar till sin lilla docka =)


Nu sitter jag bara och väntar på att min älskling ska komma hem =) Han har jobbat så mycket nu dem senaste två dagarna så jag har köpt lite mys för ikväll .. hans favorit choklad med sura godisar till ;)
Jag har hunnit städa här hemma idag och tvättat en tvätt så jag kan slappa lite imorgon på min lediga dag.. smart va? haha
Nä men jag och Isolde ska träffa Isoldes gudmor imorgon så jag slipper stressa iaf :)
Aja ha en underbar kväll allesammans!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback