> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Nu är det Fredagsmys

Kommentarer (0)

2010-07-30 @ 22:01:55

Hej hej !

Här sitter lilla jag med magen mätt och belåten =) Jag har ätit kvällsmat hos mina föräldrar och sedan när jag kom hem så kom min svärmor och Richard. Min svärmor hade köpt räkor till mig =) Gulligt va ? Och till Ricky hade hon kantareller och till lilla Isolde hade hon med sig hallon och en liten gullig leksak. Jätte gulligt !
Richard hade med sig chips, godis, cola och marabou =) Mmm underbara fredag säger jag bara !
Idag började jag min dag med att mamma och pappa kom med lite papper som jag och Richard skulle skriva på angående allt det här med våran bostadsrätt. Sedan så stor städade jag här hemma och tvättade lite kläder. Efter det så ringde min lillebror mig och frågade om vi skulle äta sushi idag ?! Hmm men vi kom överens att vi skulle åka till Ikea istället och äta där och mamma följde med också .
Jag köpte en liten "lära gå vagn" till min prinsessa och av min mamma så fick hon en koja =)
Det har varit en fullspäckad men rolig dag.
Dagens bilder:


Kan man hitta en vackrare flicka ? Svar: NEJ!


Har ätit upp alla mina räkor nu, jag åt dem med en massa citronsaft.. Mmm så gott !! Skaldjur tycker jag att det alltid blir gott om man fin hackar lök och lägger på en massa citronsaft.. gud vad gott blev sugen på musslor nu bara för det :P Aja mina kära vänner nu ska jag ta och kolla på någon HD film med allt mys som vi har framför oss ska tända lite levande ljus också ;)
Ha en underbar fredagskväll/natt och sov gott !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback