> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Slottskogen =)

Kommentarer (0)

2010-07-28 @ 21:13:16

Hej hej !

Oj vilken underbar dag det har varit idag =) Så fint och mysigt vi har haft det =) Det blev inget café utan det blev slottskogen hela dagen och det var ju lika bra för det var ju så varmt och skönt ute =) Jag köpte en kycklingsallad och en desser till Isolde och en liten vattenmelon till oss och så satt vi på gräset och hade det allmänt mysigt!
Dominik är ju nog världens charmigaste och sötaste pojken jag har sett på länge ! Han har jätte fina stora brun/gröna ögon och det klickade direkt mellan han och Isolde =)
Lite bilder från idag :













Isolde och Dominik lekte jätte mycket i sandlådan och sprang runt på gräsmattan och flydde från oss haha jätte söta var dem ! Sen så kramade Dominik ihjäl Isolde och så slängde dem sig på marken och bara kramade varandra haha det var hur sött som helst !! Isolde fick pussar av Dominik och Dominik fick en liten slick på ansiktet av Isolde haha =)
Det var tyvärr dessa dem ända bilderna som jag hade men direkt när jag får resten från Emma som tog flest  bilder så ska jag visa upp dem för er =)
Just nu ligger Isolde nybadad och dricker sin välling och ska sova hon är hur trött som helst efter idag =)
Och jag och Ricky ska mysa framför tvn med lite gott hehe =)
Ha en underbar kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback