> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Lördaaaag

Kommentarer (0)

2010-07-10 @ 21:12:13

Hejsan hejsan !

Igår så var ju jag ledig som jag hade skrivit innan på mitt förra inlägg och då tog jag en promenad med Isolde upp till mamma där vi åt grillad kött med färsk potatisar och en massa sallad =) Så gott !
Min mammas kompis var där också och hon är ju hur gullig som helst.. hon hade köpt en jätte fin klänning till Isolde.. Tack så mycket rara och söta Maria ! =)
Isolde hittade på en massa bus som vanligt uppe hos mamma här kommer lite bilder från i Fredags:
Fredag












Busfian förstör mormors blommor som vanligt !



Att leka med vatten är ALLTID kul ! =)



Bravo för Lera

Jordgubbsflicka<3



Jag och lille Frej



Världens bästa bror och farbror/gudfader <3


När Richard kom hem från jobbet så hade jag bakat jätte stora kakor med choklad i .. dem heter Chocolate chips eller något i den stilen kommer inte riktigt ihåg.. JÄTTE GODA är dem iaf =)
Snäll jag är va ?
Lördag

Idag så vaknade jag halv 7 och så tog jag på mig snabbt och cyklade till jobbet. Jag slutade 16:30 men det fanns inga chefer där idag så jag stack hem när jag var klar med alla mina sysslor så jag var hemma vid 4-tiden . Jag tog en dusch och så när jag kom ut från duschen så hade min älskling dukat i vår trädgård och lagat mat till oss =)
Han smörstekte färskpotatis med goda örter och så hade han gjort whisky sås med fläskfilé till.. jätte gott var det!
Efter maten så tog vi en promenad runt kärra och nu sitter jag här hemma och skriver blogg :P
Imorgon är det jobb igen samma tider och efter jobbet så ska vi åka upp till mamma och bada kommer bli så skönt! Det skulle ju tydligen vara 30grader imorgon..
Dagens bilder:


En liten flicka som vaknade på fel sida =(

Pappa Richard med sin Isolde

Hihi =)


Isolde och Richard kom och besökte mig idag på mitt jobb också när jag hade min lunch rast. Då satt dem med mig på ute serveringen.. det var jätte kul att dem kom förbi så att jag kunde pussa på mina två älsklingar lite och få motivation och krafter för att jobba :P Haha
Dem på mitt jobb tyckte att Isolde var så söt . Och hon är så duktig hon går mer och mer. Hon har börjat springa och så slänger hon sig på golvet när det blir för snabbt haha.. min sötnos!
Aja mina kära vänner det var allt som jag hade att berätta för er.
Ha en underbar kväll och så hörs vi imorgon !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback