> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Familje Söndag

Kommentarer (0)

2010-07-18 @ 21:09:25

Hej hej !

Här sitter lilla jag och varvar ner lite =) Vi har varit på en långpromenad och så stannade vi till för att köpa glass och för att leka i lekplatsen . När vi kom hem så fyllde vi på Isoldes pool och så fick hon bada en massa med Richard.
Hon har lekt en massa idag så nu är hon jätte trött vilket känns skönt för mig eftersom jag vill lägga mig tidigt.. ska upp 6 ! Kommer jobba hela denna veckan och imorgon så slutar jag 14:00 =)
Då ska jag hitta på något med mamma hon måste sakna sin lilla flicka något enormt .. det är första gången som hon har varit utan att träffa Isolde på 4 dagar!
Dagens bilder:











































Vet ej om jag har berättat detta innan men jag ska börja läsa religion nu till hösten (Komvux). Tog en kurs i taget så att jag kan satsa på en kurs och få bra betyg i det =) Finns ju inget att stressa för jag är ju trots allt bara 21år så jag har all tid i världens för att fundera vad jag verkligen vill plugga till.. har ej kommit på det ännu!
Men det är ju inget som man kommer på över dagen det är nog flera som är i min sits. Men just nu känner jag för att plugga lite små kurser och jobba då så klart =)
Aja mina kära vänner hoppas att ni tycker att jag är duktig för det tycker jag iaf =) Haha
Ha en underbar lördag .. KRAM!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback