> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Äntligen Fredag !

Kommentarer (0)

2010-07-02 @ 21:16:17

Hej hej mina underbara läsare!

Ursäkta min dåliga uppdatering men har jobbat en massa och sen när jag väl har varit hemma så är min tid bara för Isolde. Men hur som helst så sitter hon just nu brevid mig och kollar på Family Guy haha så söt är hon verkligen! Skönt att det är Fredag för nu är jag ledig i två dagar =) Gött !
Gårdagen:

Igår så jobbade jag från 7-15:30 och då stod jag i matsalen brevid Sebastian som skulle visa mig hur allt gick till. Det var jätte kul faktist för jag stod i kassan och tog emot alla gäster med ett leende =D haha.
Jag åt en jätte god pasta till lunch och så tog jag en fanta till. Sedan så åkte jag och hämtade Isolde hos mina föräldrar där jag hittade henne ute i deras trädgård badandes och helt glad!! Haha hon var inte ens glad över att se mig =( När jag kom hem så vek jag en tvätt och sov medans Isolde sov middag. Sedan så gick vi på en promenad för att möta Richard för vi skulle handla lite gott.
Idag:

Idag så började jag 7-15:30 och tog hand om matsalen helt själv likaså med salladsbuffén och allt annat. Det var kul för jag älskar att jobba självständigt. Vi åt lunch och frukost utomhus så klart =) Underbart med detta fina vädret!
Sedan så gick jag och hämtade Isolde som var hos sin farmor och farfar. Hon hade varit ute och gått med Isolde i två timmar och så hade hon fått en massa jordgubbar också =) När jag väl kom hem så somnade Isolde så jag la mig i soffan och kollade på Brasilien-Holland.. Gött att Brasilien åkte ut! Hejar verkligen på Holland =)
Men ikväll så hejar jag på Ghana !! Jag sitter just nu här i soffan med Isolde och väntar på att Richard ska komma hem. Vi ska äta pannkakor ikväll med grädde och jordgubbs sylt.. mumsigt ! Juste dagens HÖJDPUNKT idag var att Isolde kissade i sin potta =) Jag är så stolt !!
Bilder från igår och idag :



En trött Camilla utanför vår dörr =/


Dagens bilder



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback