> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Stor handla

Kommentarer (0)

2010-07-26 @ 23:11:40

Hej hej !

Här sitter jag och äter en panpizza med kebab på . Jag har varit borta hela dagen idag. Jag och Isolde åkte och träffade Tamara med sin lilla prinsessa inne i stan och gick runt och kikade lite. Träffade på Alexandra inne i Åhlens och gud vad stor hennes pojke har blivit och SÖT ! Hur som helst så åt vi på Slim Food och jag tog sushi då med en blåbär/hallon smoothie till. Kan ej leva utan smoothies :P  Efter att vi hade varit inne i femman hela dagen typ så gick vi till trädgårdsföreningen med våra flickor men Tamara var tvungen att åka iväg efter en kort stund så då stannade jag kvar med Isolde och åkte därifrån vid 20-tiden. Efter det så möte jag Richard och så åkte vi och stor handlade.
Gött med massa mat i frysen och kylen =) Och min underbara pappa kom och hämtade oss med bil <3 Tack du är helt fantastisk som hjälper oss varje månad när vi behöver storhandla! =) Sådan hjälp uppskattas så hemskt mycket!
Dagens bilder:








Köpte en söt diadem med en söt krona på och ett halsband+armband till min prinsessa!


Imorgon är det en ny dag och nya tag :P Ska faktist ge mig själv lite kraft för att åka och träna imorgon. Har ju gymkort och allt som vi betalar varje månad. Men men får se om jag orkar det !
Nu ska jag ta och lägga mig och kolla på tv och sedan nanna kudde .
Sov gott alla underbara!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback