> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Ni gör mig så lycklig! =)

Kommentarer (2)

2010-07-29 @ 21:46:15

Hej hej mina underbara läsare !

Usch vilket väder det är ute .. bara regn ju =/ Hur som helst så var vi och köpte oss en ny data =) En stationer HP blev det med trådlös tagentbord och mus vi köpte även en interminne på 4GB för att överföra alla bilder som vi har på min dator till den . Jag måste lämna in min mini pc och jag har ju tusentals bilder på Isolde som absolut inte får gå bort! Efter El giganten så gick vi och åt på Macdonalds och Isolde fick sin första happy meal =) Naaaw min lilla sötnos börjar bli en stor flicka! Efter det så var det dags för Richard att åka och jobba och jag åkte upp till mina föräldrar där jag åt lite middag och sallad. Vet ej vad det är med mig men jag har börjat äta otroligt mycket och känner mig hungrig hela tiden :P haha. Fast det beror nog på att jag har varit ledig från mitt jobb och jag har inte stressat. När jag känner mig stressad då har jag ingen matlust =( och rasar i vikt. Hur som helst så blev min flicka så glad över att träffa sin abuela och abuelo som hon kallar dem för =) (Mormor och morfar). Hon ville vara i sin morfars famn och hon ville absolut inte att jag skulle bära henne haha. Mina föräldrar har byggt som ett rum på sin baksida och gud vad fint det blev !! Fast dem måste måla bara och så är det klart .. men jätte fint blev det ! Kan redan tänka mig att vi kommer göra Isoldes födelsedagar där i framtiden =)
Min underbara lillebror var på Freeport med sin kompis och han hade köpt en present till mig .. HUR SÖTT ÄR INTE DET? Blev rörd faktiskt för han är ju bara 13år och han köpte den med sina egna pengar den gullungen! Och idag så sa han i telefonen att han ville träffa Isolde för att han saknade henne ! =) Blir så glad när jag vet att min familj bryr sig om Isolde och om det går några dagar utan att dem träffar Isolde så blir dem tokiga! Men det är ju så det ska vara <3
Dagens bilder:


Min present från min lille bror Carlo <3



Mormor och sin ögonsten

Morbror Carlo hackar ner en banan till lilla Isolde <3

Så söta <3

Jag och Frej the man

Rotar i min väska som vanligt!


Imorgon så ska jag åka in till stan med min lillebror har lovat honom att bjuda honom på Sushi =) Det är ju för gott !! Och så ska jag passa på att köpa en födelsedagspresent till min mor och till min svärmor. Marie fyller år 4dagar innan mamma =) Så både är Lejon.
Aja mina kära läsare nu ska jag ta och läsa lite böcker för fröken Isolde som snart ska sova =)
Sov gott alla och dröm sött!

Kommentarer

Postat av: Anonym

2010-07-29 @ 22:10:41

Postat av: Tami

Den body scruben e as bra har en likadan :) snäll bror du har !!

2010-07-29 @ 22:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback