> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

30 grader =)

Kommentarer (0)

2010-07-03 @ 23:51:01

Hej hej !

Här sitter lilla jag i vardagsrummet med Richard och Isolde =) Vi har varit uppe hos mina föräldrar idag och vi blev bjudna på middag. Det blev grillat kött med potatis och vitlök sås och en massa sallad till .. det var verkligen jätte gott! Det är min favorit rätt! Mamma hade köpt som vanligt jordgubbar till sin lilla ögonsten =) Isolde badade idag också =) Min lilla flicka fick även en glass idag av en som jobbar på Sibylla ,hon blev jätte glad min lilla sötnos ! Sedan efter att vi hade varit hos mina föräldrar så tog vi en lång promenad och så träffade vi på en lilla syster till Richard vän som har en jätte söt flicka som heter Alicia =) Hon var idag vid Centrum med sin faster . Och gud vad söt hon var verkligen ! Isolde fick en puss av henne haha jätte söta var dem verkligen.
Dagens bilder :










Richard med min far <3

Pappa fixade drinkar till sig själv och till Richard =) Gissa om Richard var glad? haha

Fick fixa en liten "Drink" till Isode. Det blev juice och så dekorerade jag hennes glas med en drink pinne + en jordgubbe och så en sugrör till =)

Njuter av solen







Så söta =)

Min älskling tog en bild på mig =)


Juste glömde att berätta att Isolde fick en jätte fin present igår av sin farmor och farfar =)
Det var ett par läder stövlar till hösten också en jätte söt liten rockig kjol.
Nu är Isolde jätte trött verkligen så jag ska ta och byta hennes blöja och ge henne sin godnatt välling =)
God natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback