> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Söndag = Beställning

Kommentarer (0)

2010-07-04 @ 18:06:35

Hej hej !

Fick en rejäl sovmorgon idag . Isolde somnade klockan 1:00 igår så hon vaknade inte förens klockan 11 idag. Så jag känner mig helt utvilad och det känns skönt för imorgon är det dags för att börja jobba igen =)
Jag har städat och tvättat här hemma. Och så lagade jag rökt lax idag med kokt potatis och grönsallad till . Richard äter ju inget från havet förutom rökt lax som han har börjat gilla nu .
Isoldes farmor kom förbi och hämtade Isolde och var ute på en lång promenad med henne. Och hon hade med sig en present till Isolde och det var en rosa regn kläder <3 Så sött !
Jag har beställt lite kläder också här kommer bilder på dem :

Sweet SEK 299, Nelly  Shoes - NELLY.COM Almond SEK 199, Nelly  Shoes - NELLY.COM Angel Dress SEK 259, Jeane Blush - NELLY.COM Monica Frill Sleeve Dress SEK 139, TFNC - NELLY.COM Rose Leggings SEK 49, Purple - NELLY.COM Pearly Top SEK 199, Vila - NELLY.COM Merri smock tube SEK 159, Serious Sally by Rut m.fl. - NELLY.COM Felicia SEK 149, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Och så var det en till klänning som jag inte kan hitta bild på igen .. Hmm.. Hur som helst så var den jätte fin med öppen rygg =)
Dessa kläder hade jag tänkt att ha med mig på kryssningen. Den vita toppen passar jätte fin med ett par ljusa jeans shorts under =) Hoppas att ni tycker att jag har någorlunda bra smak :P
Aja ska ta och vila mig nu framför tvn !
Ha en underbar dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback