> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Världens bästa Svärföräldrar !

Kommentarer (0)

2010-07-16 @ 21:02:03

Tjena tjena !

Här sitter lilla jag i köket och bloggar. Underbar kväll och dag har det varit idag. Min lilla Isolde sitter i sin matstol och äter lite blåbär och jordgubbar .. nyttigt och gott !
Känner mig fruktansvärt bortskämd idag.. jag träffade min svärmor som hade present till oss. Jag fick en jätte fin Ed Hardy skal som jag hade lagt upp på min blogg när jag precis fick min Iphone .. asså tack så jätte mycket !
Är jätte glad nu :D haha
Isolde fick en liten pool som vi ska sätta upp imorgon om det ej regnar då =) Och så fick vi jordgubbar, fotpump och en flaska vin så att jag och Richard kunde ta oss ett glas sen när Isolde har somnat för idag ... mysigt !
Vi blir jämt bortskämda av våra familjer som ni kanske har läst flera ggr i min blogg när jag skriver att vi får en massa grejer.. vet inte riktigt vad jag ska säga än TACK SÅ MYCKET !

Bilder från veckan :

Richard och Isolde hälsade på när jag hade lunch =) Blev JÄTTE glad !

Jag och mamma stannade till på en lekplats och lekte lite med Isolde!









Visst blev det en mer Camilla telefon nu ??!

Idag så var jag ledig känns jätte skönt faktist ! Gick upp klockan 07:00 och var jätte pigg så jag väckte richard vid 8-tiden hihi :D Lite små busigt så där ! Sedan vid 9 Så vaknade vår lilla tjej då som är så snäll =)
Nu så tvättade jag hennes lilla rumpis och ansikte och så tog jag på henne rena kläder och så ligger hon just nu och dricker sin välling så hon kommer säkert sova när jag är klar med mitt inlägg. Då går jag och tar bort hennes nappflaska och ger henne sin napp bara och så sover hon tills imorgon . Vi har en väldans tur att hon är en sån snäll bebis! Förr brukade jag alltid vagga henne men det vill hon inte bli längre utan hon vill dricka sin flaska själv och sedan sova!
Om en halvtimma så kommer min älskling hem och jag har varit och köpte lite mys för ikväll . Så jag ska duka fram lite popcorn och godis och så vårat vin då =) Bättre kväll kunde vi ej ha fått !
Funderar på att duka fram i vår trädgård det är ju så varmt och skönt ute ! Aja får se hur det blir =)
Ha en underbar Fredagskväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback