> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Working Giiiiiirl

Kommentarer (0)

2010-07-07 @ 21:14:22

Hej hej mina kära vänner !

Här sitter lilla jag och väntar på att Richard ska komma hem =) Isolde har precis somnat och jag skulle också kunna somna just nu är jätte trött ! Har jobbat i 9 timmar och sedan så var jag på en promenad med mamma och Isolde. Fick åka och hämta mina nycklar på Richards jobb också.. glömde att ta med mig dem idag .. hade så bråttom på morgonen :P Hur som helst när jag väl kom hem så målade jag och Isolde med vattenfärg =) Hon tyckte att det var jätte spännande och kul ! Min lilla sockertopp ! =)
Efter att vi hade målat och busat så lagade jag thai wook och så bakade jag några kakor för att vänta på Richard med lite gott . Han ska nämligen åka och jobba igen klockan 23:45.. stackars älskling!
Dagens bilder :







Mina kakor med choklad bitar i =)
Lite missformade dock


Juste mina kläder kom idag också. Är jätte nöjd med exakt ALLTING! Nu måste en snygg bikini inskaffas bara :P
Kommer känna mig så fin med mina nya kläder på kryssningen ... Längtar !! =)
Aja nu ska jag lägga i nudlarna som ska vara till thai wooken.
Ha en mysig kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback