> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

ZzZzZz

Kommentarer (0)

2010-07-13 @ 20:52:14

Hej hej !

Här sitter lilla jag och varvar ner =) Har jobbat från 7-16:30 och sedan så åkte jag och hämtade min lilla prinsessa.
När jag kom hem började jag städa här hemma och damsög osv. Sedan så tog jag och Isolde en mellan mål och så badade jag henne och nu ligger hon och sover som en liten ängel =) Jag har en sån snäll flicka som sover hela natten sen hon var 4månader gammal. Juste imorgon så ska Richard på en jobb intervju.. önskar dig all lycka ! =)
Jag har tänt lite levande ljus och tagit fram mina kakor som jag bakade i helgen så nu ska jag mysa här framför tvn och vänta på att Richard ska komma hem . Misstänker att jag kommer somna jätte tidigt idag är mega trött !
Imorgon så ska jag stå i Matsalen som tur är då står man bara i kassan och förbereder hela matsalen och all sallad osv. Slutar 16 och så jobbar jag bara Torsdag och sen är jag ledig . Behöver verkligen lite ledighet då ska jag sova ut ordentligt!
Var tvungen att ta en bild =)

Hon ser så fridfull
Ha en bra kväll och godnatt alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback