> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Äntligen

Kommentarer (0)

2010-06-17 @ 21:00:41

Hej hej !

Idag har det varit en bra dag =) Vi åkte till backa plan där mamma kom och möte mig och Isolde och så åkte vi och köpte Isoldes nya vagn =) Älskar den verkligen ! Så liten och smidig!
Isolde fick en present av sin mormor och morfar också .. tack så gulliga ni är ! <3
Pappa bjöd upp mig på middag idag också =) Han hade lagat en jätte god rotmos med biff till ... underbart gott var det ! Det känns som om det var hundra år sen jag åt rotmos älskar det verkligen. Och Isolde åt en hel del också så jag ska börja laga det här hemma =)
Dagens bilder:

Som vanligt så har mormor färska jordgubbar till sin ögonsten =)










Pappa sponsrade med halva vagnen och så hade han köpt en jätte gosig filt idag till Isolde <3

Mammas present till Isolde en jätte söt jacka och en tunika

Just nu så sitter jag och väntar på att Ricky ska komma hem så att vi kan äta det som jag har lagat.
Det blev köttfärsås med tagliatteli till.
Ska ta och vagga fröken Isolde nu !
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback