> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Battle

Kommentarer (0)

2010-06-19 @ 22:32:17

Hej Hej!

Har precis kommit hem efter en promenad med Richard och Isolde. Vi gick ner till Centrum för att köpa hem pizza och lite lördags godis =) Innan dess så var vi ju på en hip hop battle som hölls vid vasa. Vi kollade på 2 i styrka mot shazaam ni har säkert ingen aning om vilka det är om inte ny lyssnar på svensk hip hop och underground musik men det var faktist kul och så köpte Richard med sig en tröja också =)
Efter battlen så gick vi och åt på Chez amiz eller hur det nu stavas :P Medans vi var på denna battlen så var Isolde hos sin mormor och busade . Märker alltid att Isolde blir ledsen när hon går ifrån min mamma tycker att det är jätte gulligt! <3 Man ser en stark mormor och barnbarn relation och det tycker jag att det är fantastiskt att se eftersom jag själv ej är uppväxt med mormor eller farmor men jag kände jämt att jag ville ha det.
Dagens bilder:

Älsklingen med sin nya tröja =)


Min bauta stora portion





Kvällspromenad

Lördagsmys =)


Det har varit en jätte trevlig dag verkligen och jag har haft jätte kul idag =) Synd bara att jag inte  vann på lottningen som dem hade idag på battlen hahaha ett presentkort på 500kr i den hip hop affären men men..
Aya ska ta och äta min pizza nu och sen vagga fröken Isolde som börjar bli små trött efter promenaden .
Sov gott alla underbara!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback