> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Buenas Noches

Kommentarer (0)

2010-06-17 @ 00:16:55

Hej hej !

Isolde har precis somnat den lilla busfrön ! Vi har varit ute och gungat och lekt i sandlådan två gånger idag. En gång på morgonen och sedan på kvällen =) Efter kvälls leken så fick hon bada och äta så nu sover hon verkligen som ett litet stock <3
Känns skönt att Richard inte jobbar natt längre för jag hatar att sova själv =( Jag är faktist jätte mörk rädd så jag måste sova med tvn på :$
Chile vann föresten idag med 1-0 tyckte faktist det var dåligt hade högre förväntningar och trodde att det skulle bli 3-0 haha men men dem har 3poäng iaf så det är bra =) Och nästa gång så möter dem Spanien gud vad spännande! Det är verkligen en match som jag måste tipa på. Hann inte tipa idag för jag var ute och lekte med Isolde precis innan matchen men det var lika bra det för jag hade ändå förlorat ju :P
Dagens bilder:

Busar inne i min garderob

<3



Min söta älskling!


Idag så väntade jag på Richard med bakad potatis med kycklingfilé och mangorayasås till


Slarvig bild förlåt mig.

Aja nu ska jag fortsätta min trevliga kväll med min älskling och vårt godis haha :P
Sedan är det verkligen läggdags för mig är helt slut !
Har tvättat jätte mycket kläder och råstädat här hemma idag det var hur stökigt som helst innan. Isolde älskar ju att öppna alla lådor och slänga bort böckerna från bokhyllan osv :P
Det är inte lätt att hålla det fint här hemma med en liten busfrö men man får ju göra så gott man kan iaf =)
God natt alla underbara!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback