> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

=)

Kommentarer (0)

2010-06-06 @ 23:55:25

Hej hej !

Här sitter lilla jag helt själv =( Richard har åkt och jobbat och Isolde sover den lilla sovtutan! Hon somnade tidigt idag klockan 20:00. Jag har städat här hemma och tvättat en massa . Var duktig och bytte säng kläder :P
Sedan så kom Marco förbi med sin lilla flicka =) Hon lekte en massa med Isolde och så gick vi ner till Parken och gungade och lekte i sandlådan.
Dagens bilder:


Isolde och Soheli

Två små sötnosar

Köpte med oss hem den här godbiten :D


Det har varit en väldig trevlig och effektiv dag eftersom jag har hunnit med en massa. Har börjat gå upp klockan 7 nu duktig jag är va ? :P Nä men jag kan inte sova för länge när det är soligt och fint ute.
Aya ska ta och sova nu !
God natt !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback