> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Fredag

Kommentarer (0)

2010-06-11 @ 18:03:04

Hej hej !

Idag så var Isolde på sin första tandläkarbesök =) Det gick bra iaf ..fast hon blev ju så klart arg och sur när hon pillade i hennes mun. Allt såg bra ut iaf och så fick hon en liten tandborste med en tandkräm till .. snällt !
Det blev ingen Lek och Bus landet var för seg för det :P Men vi åkte iaf in till stan och postade två viktiga brev .
Köpte med mig hem bordsunderlägg från Åhlens ett par jätte söta som hade jordgubbar och nyckelpigor på =)
Dagens bilder :

Glada flickan väntar på att bli uppropad =)

Isolde gör en "Gris" grimas

Lilla jag (a)

Världens goaste paj! Tandori kycklings paj! Muuuums!

Min fina mamma =)


Nu har jag hunnit städa här hemma också .. BEHÖVDES ! :P Och så ska jag börja laga middag till mig och Richard.
Idag blir det Entrecoté med färsk potatis som jag hade tänkt att smör steka och med en klick Bea-sås till ;)
Gott va ? Han där Richard har allt tur som har en riktig kock i hemmet.. tycker inte ni det ?
haha skojar

När ska det bli fint väder igen då ? Jag verkligen hatar när det regnar.. tycker inte att det är mysigt någonstans som vissa kan tycka. Tycker att det är jätte störande med regn =( Blir deppig och på dålig humör bara av att kolla ut genom fönstret!
När det blir fint väder ska vi iaf dra till Skara Sommarland :D LÄNGTAR!
Någon våg hals som vill dra till Liseberg i sommar? Känner tyvärr bara mesar som inte vill åka någonting med mej =(
Synd om mig :P
Ska ta och börja med maten nu =)
Ha en underbar och mysig fredags kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback