> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Freeport

Kommentarer (0)

2010-06-01 @ 15:40:52

Hej hej mina kära vänner !

Kom precis hem efter att ha varit på Freeport och shoppat lite kläder hihi =D
Köpte två par jätte söta shorts , svart genomskinlig skjorta, vit linne som är en liten längre modell som passar till Shorts =) Och så blev det en svart kjol också =) Köpte nästan allt från Mango ! Och sedan så åt vi lunch och då blev det Kolja med grönsaks ris och en massa sallad till =) Super gott tyckte jag iaf !
Mina två söta ballong shorts =)
Min prinsessa i sin nya lekhage =) Fortfarande inte helt uppblåst då men men
=)
Richard ville hitta på något idag men som vanligt så måste han vara dryg mot mig men det är inget som jag direkt bryr mig om för jag orkar inte sura eller bry mig om någon surpupa så jag ska ta min prinsessa och åka iväg igen och hitta på något skoj med henne eftersom herren från detta hemmet tydligen vaknade på fel sida!
Vi hörs sen så berättar jag mer vad jag och min sunshine har hittat på ute i detta fina vädret !

Kram alla underbara !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback