> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Fridaaaay

Kommentarer (0)

2010-06-18 @ 21:28:33

Hej hej mina söta läsare !

Här sitter lilla jag alldeles själv =) Isolde har somnat för idag så jag sitter bara här och väntar på att Richard ska komma hem. Idag så har jag i stort sätt sovit nästan hela dagen :P Sen så fick jag goda nyheter i telefonen men jag kan inte avslöja vad det handlar om förens vi har skrivit på. Sen tog jag mig i kragen och små städade här hemma och tog en lång promenad med mamma, Isolde och Frej =) Vi åt en glass på centrum och så skulle vi leka ute med Isolde men det började blåsa så mycket så jag bjöda hem mamma på ett kopp Té =)
Isolde har ätit själv sin lunch och sin kvällsmat idag .. duktig min flicka är =) Hon vill ej att man matar henne längre utan hon vill äta själv.. så söt ! =)
Dagens bilder:
Äter min goda pasta :D

Utanför oss

Bebisen då !

Mamma bara : CAMILLA ?! JAG med mitt mongo face vänder mig om :P

Det var ju så klart mormor som badade Isolde och satte på Isolde sina fina kläder <3


Richards faster ringde mig idag också när jag var ute och gick med Isolde och sa att hon hade lämnat en present till Isolde på Ticket (Marie jobbar där) inne i stan. Hon hade tydligen köpt en midsommar klänning till Isolde..så gulligt av dig Elisabeth ! Tack så jätte mycket till våra familjer som skämmer bort både oss och Isolde <3
Hur som helst så passade detta perfekt eftersom jag och Richard ska åka in till stan imorgon. Jag ska nämligen följa med Richard på någon hip hop arrangemang som skulle hållas i vasa stan. Hade inte så mycket lust först men det kommer säkert bli jätte skoj! =)
Aya det var allt som jag hade att berätta för tillfället min dator kommer dö när som helst också så jag tänkte uppdatera lite senare =)
Ha en underbar kväll !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback